Loghează-te sau creează un cont
CloseLoghează-te sau creează un cont
CloseÎnregistrează un cont nou
Dacă deja deţii un cont la noi, te rugăm sa te autentifici aici.
Contul tău a fost creat!
Iţi mulțumim că te-ai înregistrat cu Keri.ro - Lumanari Handmade!
Vei fi notificat prin e-mail odată ce contul tău a fost activat de către administratorul magazinului.
Dacă ai întrebări cu privire la funcţionarea acestui magazin, te rugăm să ne contactezi.
Ieşire din cont
Ai ieşit din contul tău. Puteţi părăsi calculatorul în siguranţă.
Coşul de cumpărături a fost salvat, Produsele din coş vor fi restaurate la următoarea autentificare.
Despre Noi
Evită să scrii „Despre noi” sau „Cine suntem”! Oferă-i puțină personalitate paginii „About”, nu-i da un nume atât de comun! În plus, de ce să-i dai impresia vizitatorului că în această secțiune va citi despre realizările tale și alte lucruri cu care te lauzi tu? Site-ul companiei tale este despre clienți, nu despre tine, iar tu știi asta.
Iată câteva idei pentru numele paginii „about”:
„Cum te ajutăm” sau „Te ajutăm să…” – pentru că asta faci: îți ajuți clienții, și asta îi interesează pe ei.
„Specialiști” (preferabil în cazul clinicilor medicale) – pentru că toți vrem să știm cine se ocupă de rezolvarea problemelor noastre, cât de buni sunt în ceea ce fac, ce experiență au și așa mai departe.
„Să facem cunoștință” – pentru că mă faci pe mine, clientul, să simt că vrei să-ți fiu prieten și nu doar să-mi vinzi ceva.
„Povestea noastră” – pentru că tuturor ne plac poveștile bine spuse.
„Consultanță” – pentru că oricine client preferă un sfat în locul istoricului companiei tale, dar și pentru că oricine este mai încântat să-ți citească povestea după ce i-ai oferit un sfat util.
/